niedziela, 27 maja 2012

Dzień 7- Relaks

Taki miałam dziś relaks, że zapomniałam o wyzwaniu. Przepraszam! Nie miałam nawet czasu na przemyślenie dzisiejszego tematu i muszę posłużyć się zdjęciem, które zrobiłam bo zrobiłam, ale w sumie nadaje się. Dzisiejszy dzień spędziłam w pracy, ale była to najmilsza forma pracy jaką mogłam sobie wymarzyć. Super miejsce, wspaniała muzyka, ciekawi ludzie i ich niesamowite twory, darmowa kawa i kilka groszy w portfelu.
Relaks w pracy.
Przepraszam, że tak krótko ale to był wyczerpujący dzień.

3 komentarze:

Gucialoveskids pisze...

pieknie! sprzedawalas wyroby swe?

piedra preciosa pisze...

Tak moja droga, to moje stoisko :)

Bree pisze...

To w Sopocie tak??? ahh moze mi sie kiedys uda rozlozyc i wpasowac sie w termin ;) ze swoim majdanem :) sciskam i ciesze sie ze sie wystawilas !