poniedziałek, 2 lipca 2012

Literomania z sercem w tle ...

Kolejne wyzwania i nowy wpis w moim ArtJournalu. Myślałam, że w tym miesiącu nie zdążę zgłosić pracy na 4 wyzwanie w SODAlicious ale udało się :) Postanowiłam też upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu....bo Czekoczyna zaproponowała równie ciekawy temat.
#4 Serce
  i #36 Literomania a oto jak je ugryzłam.




Pierwszy raz do pracy użyłam więcej niż 1 medium tak świadomie i z premedytacją, wybrudziłam się przy tym okrutnie, ale przyznam że było fajnie. Do stworzenia pracy w takim stylu zachęcił mnie genialny kurs Czekoczyny, zapraszam TU. Wprawdzie mój zasób mediów ogranicza się do 4 ekolin i 4 mistów, no i gessa ale tak też się da :) Miało być "serce", a wg wskazań wyzwania #36 kilka czcionek i duuużo literek, a więc jest gazeta, kartki ze słownika i starej niemieckiej książki, serwetka do decoupage, a nawet korkowa literka A. Oczywiście wszystko z myślą o mojej kochanej Amelce.

Ciekawa jestem co myślicie o tej pracy?



5 komentarzy:

Guriana pisze...

fantastyczny, mediowy wpis!!:))

Kasia Krzymińska pisze...

Moja droga, ta praca bardzo mi się podoba. Chcę koniecznie widzieć więcej Twoich mediowych prac. Strasznie cieszę się, że spodobał Ci się kurs i jestem Ci bardzo wdzięczna za tak piękny udział w wyzwaniu. Sama wiesz, że ja osobiście zawaliłam, ale już wychodzę na prostą i wszystko co miało do Ciebie dojść dojdzie na dniach. Postaram się też wynagrodzić Tobie jakoś w tej paczuszce tak długi czas oczekiwania. Pozdrawiam Cię gorąco :*

Maryś pisze...

słodycz, a ta litera... Znam ten rodzaj miłości - u mnie K ;)))

piedra preciosa pisze...

Kochane jesteście!
Czekoczyno mediowanie baaardzo wciąga, więc mam nadzieję, że jeszcze wiele prac przede mną.

KOLOROWY ptak pisze...

świetny motyw! co do ilości mediów, to nie masz co narzekać :) jest gesso jest wszystko :) hihi :) ahhhh... jakże mi go brakuje...